№ 245 від 07.12.2016 р. Про проведення навчального стартапу з підготовки вчителів біології та керівників гуртків біологічного профілю до професійної сертифікації

№ 245 від 07.12.2016 р. Про проведення навчального стартапу з підготовки вчителів біології та керівників гуртків біологічного профілю до професійної сертифікації

№ 244 від 07.12.2016 р. Про проведення Всеукраїнського родинного конкурсу «Секрети великоднього хліба»

№ 240 від 30.11.2016 р. Щодо участі у Всеукраїнському конкурсі «10х10» у 2017 році

№ 239 від 30.11.2016 р. Щодо участі у Всеукраїнському конкурсі-гранту «Проект куточка живої природи Фельдман Еко-парка»

№ 3-9-866-16 від 29.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу юних зоологів і тваринників

№ 228 від 22.11.2016 р. Про проведення ХVI Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій «Екософт–2017»

№ 225 від 22.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму (вікова категорія від 16 до 23 років включно)

№ 220 від 14.11.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу-огляду «Географічний майданчик в дії» (2015 – 2016 рр.)

№ 217 від 09.11.2016 р. Про проведення вебінару з питань запровадження проекту «Е-аудиторіум» в навчальних закладах

№ 211 від 07.11.2016 р. Про традиційну щорічну новорічно-різдвяну виставку ”Новорічна композиція”

№ 3/3-9-784-16 від 02.11.2016 р. Про проведення екологічного тренінгу «Моніторингові дослідження стану ґрунтів»

№ 199 від 21.10.2016 р. Про Всеукраїнський конкурс «Юний селекціонер і генетик» у 2016-2017 навчальному році

№ 196 від 17.10.2016 р. Про проведення Всеукраїнського конкурсу молодіжних проектів з енергозбереження “Енергія і середовище” у 2016-2017 н. р.

Положення про Всеукраїнський форум учнівських трудових об’єднань

Положення про учнівські лісництва

Положення про учнівські теплиці

Положення про учнівські навчально-дослідні земельні ділянки

Положення про Всеукраїнський юнацький фестиваль “В об’єктиві натураліста”

Кiлькiсть переглядiв: 428

Коментарi