• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Творче зростання вчителя та учня в умовах особистісно орієнтованого (розвивального) навчання та виховання на уроках предметів природничо-математичного циклу

Творче зростання вчителя та учня в умовах особистісно орієнтованого (розвивального) навчання та виховання на уроках предметів природничо-математичного циклу

2016-10-26

/Files/images/DSC_0741.JPG

Змінився час, змінюються і вимоги до людини, її освіченості. Життя висунуло суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної самостійно мислити, пропонувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Даючи базові знання учням в школі, треба навчити дітей вчитися упродовж життя, використовувати здобуті знання у практичному житті.

Саме особистісно орієнтованому навчанню був присвячений семінар-практикум, який відбувся 25 жовтня 2016 року на базі Іршиківського навчально-виховного комплексу. Учасники семінару працювали над темою «Творче зростання вчителя та учня в умовах особистісно розвивального навчання та виховання на уроках предметів природничо-математичного циклу». Директор навчального закладу Мельничук С.В. та заступник директора Клименко Л.М. презентували навчальний заклад та висвітлили основні напрямки діяльності школи. Вчителі біології, географії та екології (Харчук В.В., Бабичук О.Д., Клименко Л.М.) показали фрагменти уроків за спорідненою тематикою. Учасники семінару побачили оптимальне поєднання традиційних, перевірених часом принципів дидактики, таких як науковість, відповідність віковим особливостям та інноваційних підходів особистісно орієнтованого навчання. Орієнтиром змісту освіти є розвиток особистості. Отже, ключовими питаннями переглянутих фрагментів були: “Що, навіщо, як ми будемо вивчати? Де можна використати ці знання?”. Спостереження показали, що найбільший інтерес викликав матеріал пов’язаний з очевидними явищами. Позакласний захід «Математична несподіванка», проведений вчителями математики та фізики Якотюк М.П. та Якотюк Н.В., занурив учасників заходу в загадки математики (стрічка Мебіуса). Цікаво пройшов «Рефлексійний модуль». Практичний психолог Бондарчук Н.М. провела з присутніми фрагмент рефлексаційного заняття «Педагогічна валіза». Підвели підсумки семінару методисти РМК Сукманюк С.І. та Нестечук Н.М. Семінар для всіх промайнув дуже швидко. Всі побачили, що позитивне налаштування на заняття значною мірою залежить від спланованої мети.

Учасники семінару переконались, що в умовах сьогодення школа залишається єдиним соціальним інститутом, який може взяти на себе захист прав кожної дитини, які б забезпечували їй повноцінний особистісний розвиток у максимально можливому діапазоні росту її індивідуальних ресурсів.

Таким чином, Іршиківський НВК працює таким чином, щоб підтримувати та розвивати природні якості дитини, її здоров’я та індивідуальні здібності, допомагати в становленні її суб’єктивності, соціальності, творчої самореалізації особистості.

/Files/images/DSC_0605.JPG/Files/images/DSC_0620.JPG/Files/images/DSC_0630.JPG/Files/images/DSC_0660.JPG/Files/images/DSC_0681.JPG/Files/images/DSC_0698.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 385

Коментарi